Name:
Email Address:
Phone no:
Where do you live?
How can I help you? lose weight
gain weight
improve health
gain energy
improve skin
earn extra income
Details so that I can guide you better :)

Form provided by Freedback.

Monday, May 7, 2012

EGO kah?

salam sume...

minggu lepas blik kg..best sngt2..belanja adik2 mkn2 beli2 barang..pastu belikan ibu jubah..
 Alhamdulillah Allah temukan dgn Herbalife blh la nk belanja2 famili.. klu nk harapkan gaji kerja bulan2 ssh la jgk..bkn x blh tp nnt akn jadi berkira... yela..mana tak nyer..tolak bayar keta..sewa rmh..anta ibu kt kg tinggal cukup2 utk mkn sebulan je...simpan utk kawen lg :)

terima kasih Allah..

apa kaitan dgn tajuk? hahaha..baca nh dulu...



ok sambung..pastu nk cite blik kg ari tu sonok jmp adik2..adik ak kt Ipoh pon blik... ak bekalkan die F1 ngn F3... then terjadila dialog nh (ak pnggil adik ak abe) :

aku: mcm mana rasa F1?

abe: biasa je..x rase pape pon..

aku: ooooo...ehhhh (angkat2 kening) x da rase pape eh..

abe:a'ah..same je...

aku:oooo....

abe: TAPI... (dlm herbalife part tapi nh yg besttt) klu nk g maen bola (die aktif sport) klu minum shake dlu mmg rase laen la..x penat mcm biasa..

aku: seeeeee.... herbalife kan wowwwww...hahahhaha

then ak bg dia try te mix plak...dok chat2 x sempat ak tnya die dh bg feedback awal2 hahaha..

abe: mmg tea mix nh btol2  jadi la...

aku: jadi? ap yg jadi?

abe: ala..jadi la (mcm x nk ckp ap yg jadi..EGO!)

aku:yela..ap yg jadi nyer..letak dlm air mmg la jadi tea nyer... (geram..hahaha)

abe: mmg msuk padang x penat lansung.. 

aku: hahaha..kan dh cakap... :)


sooooo...mmg berkesan & sngt2 memberi energy utk sport performer...x hairan la Messi consume HERBALIFE b4  herbalife taja lg...

sape nk lbh energy..blh contact ak :)

No comments:

Post a Comment